- Tonerji za tiskalnike
- Tinte za tiskalnike
- Uradni material
- Riboni
- Elektronika
- Dom in vrt
Naročila in vračila
V primeru reklamacije, poškodbe med dostavo, napake pri prenosu podatkov ali kakšne druge pomanjkljivosti vas prosimo, da nas kontaktirate v roku dveh delovnih dni od prejema pošiljke. Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri ADLER GmbH d.o.o. trgovini preko e-pošte na naslov toner@moj-toner.si, telefonsko na številko 00 385 1 3704 515 ali pisno v zakonskem roku 14 dni.
Kupec ima pravico do reklamacije, če:
-
blago ni bilo dostavljeno v skladu z naročilom,
-
dostavljeno blago ne ustreza standardom,
-
je prišlo do poškodb med dostavo.
Ob prevzemu blaga je preverjanje pravilnosti naročila odgovornost kupca, zato mora kupec primerjati prejete izdelke z računom. Če kaj manjka, je to potrebno takoj omeniti, saj se kasnejše reklamacije ne bodo upoštevale.
Vse navedene pritožbe bomo rešili v dogovoru z naročnikom oz. prejemnikom blaga.
Pogodbo lahko enostransko prekinete v roku 14 dni brez navedbe razloga.
Če enostransko prekinete to pogodbo, vam bomo povrnili vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave, brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v roku 14 dni od dne, ko smo prejeli vašo odločitev o prekinitvi pogodbe, razen če ste izbrali drug način dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki smo jo ponudili.
Povračilo bo izvedeno na enak način, kot ste izvedli plačilo. V primeru, da se strinjate z drugim načinom povračila, za to ne boste nosili nobenih stroškov.
Povračilo lahko izvedemo šele po prejemu vrnjenega blaga. Stroške vračila blaga nosi kupec, stroške pošiljanja nadomestnega blaga pa v celoti krije ADLER GmbH d.o.o. Odgovorni ste za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen če je to bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pisna pritožba potrošnika
OBVESTILO O NAČINU PREDLOŽITVE PISNE PRITOŽBE POTROŠNIKA
V skladu s 1. do 3. odstavkom 10. člena Zakona o varstvu potrošnikov (NN 41/14),
Obveščamo potrošnike, da lahko pisno pritožbo, s katero izrazijo nezadovoljstvo glede kupljenega izdelka ali opravljene storitve, vložijo v naši trgovini ali pošljejo po pošti na naslov:
ADLER GmbH d.o.o.
Radnička cesta 27
10000 Zagreb
ali pošljejo po e-pošti na: toner@moj-toner.si
V skladu s 5. odstavkom 10. člena Zakona o varstvu potrošnikov (NN 41/14), bomo na vašo pisno pritožbo odgovorili v pisni obliki najkasneje v 15 dneh od prejema vaše pritožbe.
V pisni pritožbi vas prosimo, da navedete svoje ime in priimek ter naslov za dostavo odgovora.
Za telefonske poizvedbe, komentarje, predloge in pritožbe smo vam na voljo tudi na info telefonu: 01/3704 515.