• Tvoja košarica 0,00

Naročila in vračila

V primeru reklamacije, poškodbe med dostavo, napake pri prenosu podatkov ali kakšne druge pomanjkljivosti vas prosimo, da nas kontaktirate v roku dveh delovnih dni od prejema pošiljke. Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri ADLER GmbH d.o.o. trgovini preko e-pošte na naslov toner@moj-toner.si, telefonsko na številko 00 385 1 3704 515 ali pisno v zakonskem roku 14 dni.

Kupec ima pravico do reklamacije, če:

  • blago ni bilo dostavljeno v skladu z naročilom,

  • dostavljeno blago ne ustreza standardom,

  • je prišlo do poškodb med dostavo.

Ob prevzemu blaga je preverjanje pravilnosti naročila odgovornost kupca, zato mora kupec primerjati prejete izdelke z računom. Če kaj manjka, je to potrebno takoj omeniti, saj se kasnejše reklamacije ne bodo upoštevale.

Vse navedene pritožbe bomo rešili v dogovoru z naročnikom oz. prejemnikom blaga.

Pogodbo lahko enostransko prekinete v roku 14 dni brez navedbe razloga.

Če enostransko prekinete to pogodbo, vam bomo povrnili vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave, brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje v roku 14 dni od dne, ko smo prejeli vašo odločitev o prekinitvi pogodbe, razen če ste izbrali drug način dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki smo jo ponudili.

Povračilo bo izvedeno na enak način, kot ste izvedli plačilo. V primeru, da se strinjate z drugim načinom povračila, za to ne boste nosili nobenih stroškov.

Povračilo lahko izvedemo šele po prejemu vrnjenega blaga. Stroške vračila blaga nosi kupec, stroške pošiljanja nadomestnega blaga pa v celoti krije ADLER GmbH d.o.o. Odgovorni ste za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen če je to bilo potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pisna pritožba potrošnika

OBVESTILO O NAČINU PREDLOŽITVE PISNE PRITOŽBE POTROŠNIKA

V skladu s 1. do 3. odstavkom 10. člena Zakona o varstvu potrošnikov (NN 41/14),

Obveščamo potrošnike, da lahko pisno pritožbo, s katero izrazijo nezadovoljstvo glede kupljenega izdelka ali opravljene storitve, vložijo v naši trgovini ali pošljejo po pošti na naslov:

ADLER GmbH d.o.o.
Radnička cesta 27
10000 Zagreb

ali pošljejo po e-pošti na: toner@moj-toner.si

V skladu s 5. odstavkom 10. člena Zakona o varstvu potrošnikov (NN 41/14), bomo na vašo pisno pritožbo odgovorili v pisni obliki najkasneje v 15 dneh od prejema vaše pritožbe.

V pisni pritožbi vas prosimo, da navedete svoje ime in priimek ter naslov za dostavo odgovora.
Za telefonske poizvedbe, komentarje, predloge in pritožbe smo vam na voljo tudi na info telefonu: 01/3704 515.